Geoblog.pl    Zingarina    Podróże    Girls around the world- KAMBODŻA 2014    Welcome to Międzyzdroje

Welcome to Międzyzdroje

Kambodża
Kambodża, Sihanoukville

SIÓDMA rano. Znowu ta siódma. Nie narzekamy...lepsza siódma niż piąta...transfer na autobus do Sihanoukville. Troszkę nas już nuży to przemieszczanie, smog i hałas dużych miast, dlatego świadomie odpuszczany zwiedzanie Phnom Phnem i czym prędzej spieprzamy w kierunku wysp. Ku ogólnemu zaskoczeniu ;) już na wstępie mamy ponad godzinną obsuwę. Z czterech godzin w przeładowanym i pozbawionym klimy autobusie robi się siedem czyli norma:) I ulewa tuż przy wjeździe, czyli druga norma. I oto znajdujemy się nad polskim morzem: kierunek Międzyzdroje -jest deptak, jest głośno, są stragany z jedzeniem i pamiątkami. Wszystko oczywiście w wersji azjatyckiej (np. stragany to wygadane małolaty, atakujące z naręcżem bransoletek) możesz tu zrobić manicure z równoczesnym pedicure i khmerskim masażem, zajadając pizzę, a jak pani za mocno przyciśnie popijesz bucket of whisky, co by pizza w gardle nie stanęła, a później pozostaje już tylko puścić pawia i czekać na najwcześniejszy prom w kierunku wysp. Cały ten syf na szczęście zmyje deszcz, który pada tu, jak deptak długi i szeroki.